Οι δρόμοι άδειασαν, τα παράθυρα φώτισαν, οι ζωές κλείστηκαν στους τέσσερις τοίχους που τους αναλογούν. “Νεκρή κτίση” μέχρι ν’ αλλάξει ο αέρας, να κατοικήσουμε ξανά τους κόσμους μας.
Λονδίνο, Μεγάλη Βρετανία. Ώρα αιχμής στην αγγλική μητρόπολη. Andrew Testa για τους New York Times
Νέα Υόρκη, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, 19 Μαρτίου
Σάο Πάολο, Βραζιλία, 18 Μαρτίου
Παρίσι, Γαλλία, 18 Μαρτίου 2020
Μόναχο, Γερμανία. Μια στάση μετρό χωρίς τους επιβάτες της. Laetitia Vancon για τους New York Times
Μόσχα, Ρωσία. Οι θέσεις έμειναν κενές για την πρόβα. Και παρέμειναν χωρίς θεατές κατά την διαδικτυακή παράσταση. Sergey Ponomarev για τους New York Times
Πεκίνο, Κίνα. Ένα βραδινό γεύμα σε μια γειτονιά που είναι γνωστή για τη νυχτερινή ζωή της. Gilles Sabrié για τους New York Times
Καράκας, Βενεζουέλα. Ημέρα δεύτερη της καραντίνας. Adriana Loureiro Fernandez για τους New York Times
Λος Άντζελες, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Ο ωκεανός δεν αλλάζει μα η παραλία της Σάντα Μόνικα είναι αγνώριστη. Philip Cheung για τους New York Times
Βαρκελώνη, Ισπανία. Η Λας Ράμπλας ανήκει μόνο στα περιστέρια της πια. Maria Contreras Coll για τους New York Times
Νιου Τζέρσεϋ, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Κανένας πελάτης. Μόνο στο χέρι. Bryan Anselm για τους New York Times
Σρίναγκαρ, Ινδία. Σε μια τουριστική σεζόν δίχως τουρίστες, βάρκες δίχως επιβάτες. Atul Loke για τους New York Times
Μπανγκόκ, Ταϊλάνδη. Ένας τόπος τουρισμού για τους Κινέζους της Γουχάν. Τώρα νεκρός. Amanda Mustard για τους New York Times
Βερολίνο, Γερμανία. Κρατήστε αποστάσεις ασφαλείας μεταξύ σας… Emile Ducke για τους New York Times
Νέο Δελχί, Ινδία. Μια μέρα πανηγυριού. Χωρίς επισκέπτες. Saumya Khandelwal για τους New York Times
Ρώμη, Ιταλία. Η Πιάτσα ντι Σπάνια όπως ποτέ ξανά. Alessandro Penso για τους New York Times
Ουάσιγκτον, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Ούτε οι ανθισμένες κερασιές δεν κατάφεραν να συγκεντρώσουν επισκέπτες στο μνημείο του Λίνκολν. Alyssa Schukar για τους New York Times
Τόκιο, Ιαπωνία. Όταν ο κόσμος έπαψε να “γυρίζει”. Noriko Hayashi για τους New York Times
Σεούλ, Νότια Κορέα. Ακολούθησαν την Κίνα, χτυπήθηκαν και άδειασαν τους δρόμους. Woohae Cho για τους New York Times
Μιλάνο, Ιταλία. Το Navigli, το μέρος που οι Ιταλοί του βορρά συγκεντρώνονται στο τέλος της ημέρας τους. Alessandro Grassani για τους New York Times
Σαν Φρανσίσκο, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Οι κάτοικοι της Καλιφόρνια έμειναν στο σπίτι. Rozette Rago για τους New York Times
Ραγουαλπίντι, Πακιστάν. Κανένας όρθιος, κανένας καθισμένος. Εκεί που άλλοτε δίναν μάχη για να μετακινηθούν. Saiyna Bashir για τους New York Times
Νέα Υόρκη, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Οι μεταφορές σταμάτησαν, το νεκρό Oculus, σε μια πόλη που βρίσκεται σε στάση. Victor J. Blue για τους New York Times
Γιανγκόν, Μιανμαρ. Ένα από τα μέρη για να απολαύσεις τη θέα. Κι η θέα άλλαξε. Δραματικά. Minzayar Oo για τους New York Times
Σάο Πάολο, Βραζιλία. Η τελευταία ταινία πριν κλείσουν οι κινηματογράφοι. Victor Moriyama για τους New York Times
Σιεμ Ριπ, Καμπότζη. Οι επισκέψεις στην Άνγκορ Βατ τελείωσαν, οι παμπ δίπλα της παραμένουν “νεκρές”. Adam Dean για τους New York Times
Σύδνεϋ, Αυστραλία. Την ώρα του ηλιοβασιλέματος, η Όπερα παρέμεινε άδεια. Matthew Abbott για τους New York Times
Χονγκ Κονγκ. Θέα για λίγους πια. Lam Yik Fei για τους New York Times
Yogyakarta, Ινδονησία. Μόνο οι πέτρες χρειάζονται φύλαξη. Ulet Ifansasti για τους New York Times
Παρίσι, Γαλλία. Ο Πύργος είναι ακόμα εκεί. Οι θεατές του, όχι. Andrea Mantovani για τους New York Times
Μπογκοτά, Κολομβία. Έτσι διηγείσαι μία ιστορία αποκλεισμού. Federico Rios για τους New York Times
Τεχεράνη, Ιράν. Ένας για όλους; Όλοι για έναν… Arash Khamooshi για τους New York Times
Ο κόσμος μας άλλαξε. Οι καιροί έγιναν δύσκολοι. Δείτε τις εικόνες ξανά και μείνετε σπίτι. Για να το περάσουμε.