“Δυστυχώς Επτωχεύσαμεν” youropia·19 Οκτωβρίου 2011Γράφει: Νίκος Σπυρίδης Δεκέμβρης του 1883. O Χαρίλαος Τρικούπης μελετώντας σκεπτικός τα τοκοχρεολύσια και έχοντας στο μυαλό του... Διαβάστε περισσότερα...ΑρθρογραφίαΕλλάδα·0 Comments·0
Αγαπώ και μόνο αυτό με νοιάζει youropia·18 Οκτωβρίου 2011Γράφει: Βασιλική Γρίβα Αγάπη άνευ όρων. Τείνει να γίνει είδος υπό εξαφάνιση ή απλά ανθίζει; Εξαρτάται θα έλεγα.... Διαβάστε περισσότερα...Αρθρογραφία·0 Comments·0
Φτερωτοί Άγγελοι youropia·17 Οκτωβρίου 2011Γράφει: Γιάννης Αγγελής Με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις στην παιδεία θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την περσινή... Διαβάστε περισσότερα...ΑρθρογραφίαΛογοτεχνία·1 Comment·0
Άννας-Καϊάφας σημειώσατε χ youropia·13 Οκτωβρίου 2011Γράφει: Θεοδώρα Σαρίδου Αυτή η χώρα θέλει να ζει το δράμα της. Δεν εξηγείται αλλιώς. Γιατί εκτός από... Διαβάστε περισσότερα...Αρθρογραφία·0 Comments·0
Ζητείται Ελπίδα… youropia·12 Οκτωβρίου 2011Το νέο κύμα μετανάστευσης των Ελλήνων είναι γεγονός. Προφανώς διαφορετικό από τα αντίστοιχα κύματα στις αρχές του 20ου... Διαβάστε περισσότερα...Αρθρογραφία·1 Comment·0
Το ψευτοδίλημμα και ο μύθος youropia·11 Οκτωβρίου 2011Το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα την τελευταία διετία έδωσε νέα πνοή στους διάφορους μύθους που κυκλοφορούσαν... Διαβάστε περισσότερα...ΑρθρογραφίαΕλλάδα·2 Comments·0
Η διαχρονική αξία της αγάπης youropia·10 Οκτωβρίου 2011Γράφει: Νικολέτα Μπάραλη Αγάπη… πώς, τι και γιατί, είπαμε; Μια αμυδρή προσπάθεια αρκεί για να μας πείσει πώς... Διαβάστε περισσότερα...Αρθρογραφία·0 Comments·0
Κρίση… πανικού youropia·7 Οκτωβρίου 2011Γράφει: Άρης Μυρίσκος Και ξαφνικά εκεί που όλα ήταν -ας μη το πω τέλεια- μια χαρά, μέσα σε... Διαβάστε περισσότερα...ΑρθρογραφίαΕλλάδα·0 Comments·0
To μεταπολιτευτικό σεντόνι του Νεοέλληνα youropia·6 Οκτωβρίου 2011Η είσοδος της χώρας μας στην περίοδο των “ισχνών αγελάδων” έδειξε, απροκάλυπτα πλέον, την ευθυνοφοβία και την θρασυδειλία... Διαβάστε περισσότερα...ΑρθρογραφίαΕλλάδα·0 Comments·0
Χελιδόνια youropia·5 Οκτωβρίου 2011Πανικός. Όταν δεν ξέρεις από ποια έξοδο να φύγεις. Όταν όλα φαίνονται να σε πνίγουν σιγά. Τρόμος. Και... Διαβάστε περισσότερα...Αρθρογραφία·0 Comments·0
Γουστάρω youropia·4 Οκτωβρίου 2011Εγώ γουστάρω. Γουστάρω όλα αυτά που γίνονται. Γουστάρω την κρίση, το κλάμα, την απελπισία. Γουστάρω που η ιστορία... Διαβάστε περισσότερα...ΑρθρογραφίαΕλλάδα·0 Comments·0
Should I stay or should I go? youropia·3 Οκτωβρίου 2011Ξεκάθαρα και απερίφραστα το λέω από την αρχή: είμαι υπέρ του “go”. Γιατί και να… “stay”, προκοπή δε... Διαβάστε περισσότερα...Αρθρογραφία·0 Comments·0
Σωπάστε μωρέ… youropia·30 Σεπτεμβρίου 2011Μετά βίας συγκρατώ την ελάχιστη υπομονή που έχει μείνει να περιπλανιέται μέσα στις θυελλώδεις σκέψεις μου για όλα... Διαβάστε περισσότερα...Αρθρογραφία·0 Comments·0
Γ.Α.Π story youropia·29 Σεπτεμβρίου 2011Μάης του ’10, θυμάμαι, ήταν όταν πρωτοξεκίνησε το Γ.Α.Π story. Ίσως και Σεπτέμβρης του ’09. Δεν είμαι σίγουρη.... Διαβάστε περισσότερα...ΑρθρογραφίαΕλλάδα·0 Comments·0
Εκλογές στον… «αυτόματο»; youropia·28 Σεπτεμβρίου 2011Τις τελευταίες μέρες ακούω γύρω μου ότι οι κρίσιμες στιγμές που περνάει η χώρα επιβάλλουν εκλογές και εγώ,... Διαβάστε περισσότερα...Αρθρογραφία·0 Comments·0
Παλικάρια της φακής youropia·27 Σεπτεμβρίου 2011Θα δικαιολογούσα και τα ήδη ληφθέντα και τα επικείμενα μέτρα, αν η κυβέρνηση είχε κάνει ό,τι ήταν δυνατό... Διαβάστε περισσότερα...Αρθρογραφία·0 Comments·0
Αγαπημένα μου καθίκια του Κοινοβουλίου youropia·26 Σεπτεμβρίου 2011Αγαπημένα μου καθίκια του Κοινοβουλίου, Ίσως να υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως δεν θα ασχοληθώ ξανά με τον... Διαβάστε περισσότερα...ΑρθρογραφίαΕλλάδα·1 Comment·0
Καλησπέρα καινούργια ζωή… youropia·23 Σεπτεμβρίου 2011Μπήκε ο Σεπτέμβρης, πιο δυσοίωνος από ποτέ… όταν ανακοινώθηκαν τα νέα μέτρα στη ΔΕΘ, όταν έγιναν επεισόδια στο... Διαβάστε περισσότερα...ΑρθρογραφίαΕλλάδα·0 Comments·0
Αδιαφορείς youropia·22 Σεπτεμβρίου 2011Τι είναι η πόλη μου; Ποιος κάνει την πόλη; Τα κτίρια, οι άνθρωποι, ο συνδυασμός αυτών των δύο;... Διαβάστε περισσότερα...Αρθρογραφία·0 Comments·0
Λίγο απ’ όλα youropia·21 Σεπτεμβρίου 2011Βγήκα χθες με τα παιδιά για καφέ. Είπαμε πολλά. Ήταν μια κουβέντα λίγο απ’ όλα. Και σε μια... Διαβάστε περισσότερα...Αρθρογραφία·0 Comments·0