Ξένοι χρησιμοποιούν τη νοηματική γλώσσα για να φτιάξουν την ημέρα του Muharrem, ενός ανθρώπου που έχει προβλήματα ακοής.
Η Samsung και ο διαφημιστικός κολοσσός Leo Burnett μάθαιναν για ένα μήνα τη νοηματική γλώσσα σε κατοίκους της γειτονιάς του Muharrem. Ο οποίος, ένα πρωί στην καθιερωμένη του βόλτα με την αδερφή του, είδε πολλά άτομα να επικοινωνούν μαζί του στη γλώσσα που χρησιμοποιεί, προσφέροντάς του μια μοναδική μέρα.
Μια πανέμορφη και ζεστή διαφήμιση για να προμοτάρουν τηλεφωνικό κέντρο για άτομα με προβλήματα ακοής.
Ένας κόσμος δίχως όρια, είναι τ’ όνειρο όλων μας.