Έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που η Bugatti, με τις ευλογίες του VW Group, κατασκεύασε την εξωπραγματική Veyron. Ο κτηνώδης κινητήρας 16 κυλίνδρων σε σχήμα W, χωρητικότητας 8 χιλιάδων κυβικών εκατοστών με τη βοήθεια 4 υπερσυμπιεστών καυσαερίων είχε απόδοση 1001 ίππων.

bugatti-veyron-2

Έτσι η Bugatti Veyron μπορούσε να πιάσει την ταχύτητα των 407 χλμ/ώρα, αφήνοντας πίσω την McLaren F1, που ήταν μέχρι τότε το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής. Το Top Gear μας είχε προσφέρει την παρακάτω μαγική εκπομπή, στην οποία ο James May τερμάτιζε την Veyron στην μυστική πίστα της Volkswagen.

 

 

Το 2010 η Bugatti ξαναχτύπησε υψηλότερη τελική ταχύτητα παρουσιάζοντας την Veyron Super Sport, η οποία με 1.200 ίππους έπιανε 431 χλμ/ώρα.

bugatti-veyron-super-sport

Παρακαλώ:

Όμως, το ερώτημα που υπήρχε στο μυαλό μου, όντας φανατικός οπαδός της Mercedes-Benz, ήταν ένα και μοναδικό. Γιατί η εταιρεία κολοσσός που έχει εμπλακεί κυριολεκτικά παντού απέχει από το παιχνίδι της τελικής ταχύτητας; Ψάχνοντας βρήκα την απάντηση. Mercedes-Benz W125 Rekordwagen.

mercedes-benz-w125-rekordwagen-1

Μόλις 750 κιλά, V12 κινητήρας 5.600 κυβικών εκατοστών με διπλό τούρμπο, 736 ίπποι και ροπή 1000 Nm, και αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας 0,157 που είναι άπιαστος ακόμη και στις μέρες μας.

mercedes-benz-w125-rekordwagen-2

Το θέμα είναι ότι η Mercedes-Benz W125 Rekordwagen κατασκευάστηκε στα τέλη του 1937 και κατέχει ένα ρεκόρ μέχρι και στις μέρες μας.

mercedes-benz-w125-rekordwagen-3

Το ημερολόγιο έγραφε 28 Ιανουαρίου 1938, όταν ο θρυλικός οδηγός αγώνων Ρούντολφ Καρατσιόλα στο τιμόνι της Merc έσπασε τα χρονόμετρα πιάνοντας 432,7 χλμ/ώρα μέση ταχύτητα σ’ ένα χιλιόμετρο (το όχημα εισέρχεται εν κινήσει) σε δημόσιο δρόμο.

Κρατήστε τα εξής: Δημόσιος δρόμος, ημερομηνία 1938 και μέση ταχύτητα 432,7 χλμ/ώρα σ’ ένα χρονομετρημένο χιλιόμετρο όπου το όχημα εισέρχεται εν κινήσει.

Βέβαια το παιχνίδι δεν σταμάτησε εκεί. Η Mercedes-Benz προσπάθησε να χτυπήσει και το ρεκόρ στιγμιαίας ταχύτητας στην επιφάνεια της γης. Και έτσι το 1939 είχε ήδη ετοιμάσει την Τ80, δημιούργημα του Ferdinand Porsche. Ήταν ένα πειραματικό όχημα που σχεδιάστηκε για να μπορεί να πιάσει 750 χλμ/ώρα!

mercedes-benz-t80

Η Mercedes Τ80 φοράει ένα κινητήρα 44.500 κυβικών εκατοστών που παράγει ισχύς 3.000 ίππων, δηλαδή έχει κινητήρα αεροσκαφών ώστε να μπορέσει να πιάσει 750 χλμ/ώρα. Η δοκιμή δεν έγινε ποτέ λόγω της έλευσης του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου. Πολλοί φαν της Mercedes έχουν προτείνει στην εταιρεία να κάνει πλήρη ανακατασκευή στην T80 ώστε να γίνει η δοκιμή που θα δείξει αν έχει τελική 750 χλμ/ώρα.

Μπορείτε να δείτε σήμερα τις W125 Rekordwagen και T80 στο μουσείο της Mercedes στη Στουτγκάρδη.

mercedes-benz-t80-2

Η μάρκα που έχει το ήθος να φτιάχνει λογισμικά υποκλοπής εκπομπών καυσαερίων συνεχίζει να παίζει. Η φίρμα του «Best or nothing» είχε ασχοληθεί με το παιχνίδι της τελικής ταχύτητας πριν από 80 χρόνια. Και αυτό φτάνει.